fbpx

Kasutustingimused

Tellimuse vormistamine

Valige E-poest Teile sobiv toode, mida soovite tellida. Toodete pildid on illustratiivsed.

Määrake sobiv toodete hulk.

Toode lisatakse seejärel automaatselt Ostukorvi. Ostukorvi sisu kuvatakse koheselt ekraanile.

Kontrollige üle Ostukorvis olevad tooted ja kogused. Kui Teile on edastatud sooduskupong, siis sisestage kupongi kood allahindluse saamiseks vastavasse lahtrisse.

Seejärel jätkake tellimuse vormistamisega, vajutage nupule „Kassasse“. Ka Kassas on võimalik vastavasse lahtrisse lisada sooduskupongi kood.

Tellimuse saab vormistada nii registreeritud- kui ka külaliskasutaja.

Peale registreerimist saate valida tarne- ja arveaadressi.

Valige teile sobiv tarneviis. Eestis on võimalik valida SmartPost/ Omniva pakiautomaadi ning kulleriga teile sobivale aadressile kohaletoimetamise vahel. Välismaal toimetatakse kõik pakid kulleriga nimetatud aadressile.

Valige menüüst, millisest pakiautomaadist soovitepaki kätte saada.

Pakiautomaadid asuvad kaubanduskeskustes, kuhu on hea ligipääs, head parkimistingimused ja mis on õhtul kaua avatud. Paki saabumisel automaati saadetakse saaja mobiiltelefonile tekstisõnum uksekoodiga.

Valige Teile sobiv makseviis meie turvaliste pangalinkide või kaardimaksete seast.

Teile kuvatakse veel kord tellimus ning Teie poolt sisestatud vajalikud andmed paki saatmiseks. Palun kontrollige need üle ning kui kõik andmed on õiged, vajutage nupule “Esitan tellimuse“.

Teid suunatakse makset sooritama.

Tellimus on esitatud. Teile kuvatakse arve, mis saadetakse ühtlasi ka Teie meiliaadressile.

Kui Teie poolt tellitud kaup on laost antud hetkeks lõppenud, teavitame Teid sellest viivitamatult, anname teada uue kauba saabumise aja või tagastame soovi korral raha.

Kohaletoimetamine

Eesti: 2 kuni 5 tööpäeva Itella SmartPost/ Omniva pakiautomaati al 3 EUR Kulleriga kättetoimetamine 7,9 EUR

Püsitellimused/paketid

Frenzy e-poes on võimalik osta tooteid püsitellimustena, mis tähendab, et teile saadetakse iga kuu teie poolt valitud tooted ning teie krediitkaardilt debiteeritkse igakuiselt tellitud toote maksumus.

Püsitellimust saab vormistada ainult klediitkaardiga. Püsitellimus on tähtajatu. Püsitellimuse saab peatata/lõpetada oma konto lehel.

Püsitellimus peatub automaatselt kui kontol puuduvad vajalikud vahendid.

Maksevõimalused

Frenzy e-poes on võimalik ostude eest turvaliselt tasuda nii pangalingi kui ka kaardimakse kaudu. Vali sobiv makselahendus järgmiste võimaluste seast.

Pangalink Eesti: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Paypal

Kauba tagastamine

Teil on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis ning tagastamisavaldus peab olema XylimanBaltic OÜ-le saadetud kirjalikult meiliaadressil frenzy@xylimanbaltic.com 14 päeva jooksul.

Ettemaks tühistatud tellimuse eest tagastatakse kliendi pangakontole 14 päeva jooksul peale avalduse esitamist eeldusel, et kaup tagastatakse selle aja piires XylimanBaltic OÜle.

Klient tasub kauba tagastamisega seotud transpordikulud, va juhul, kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei vasta kliendi tellimuses olevale tootele (vale toode).

Arusaamatuste lahendamine

Pöörame sellele suurt tähelepanu, et tellitud tooted oleksid korralikult pakitud ning jõuaksid kliendini parimas seisukorras. Kui aga pakend on rikutud või saadetis ei jõua kohale 7 päeva jooksul (rahvusvaheliste vedude korral 20 päeva jooksul) või on tekkinud muid arusaamatusi, siis palume meiega ühendust võtta e-maili aadressil frenzy@xylimanbaltic.com, et saaksime tekkinud olukorda arutada. Vastame Teile 2 tööpäeva jooksul.